Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  مسجد المهدي فلسطين مشهد،آدرس مسجد المهدي فلسطين مشهد،رزرو مسجد المهدي فلسطين مشهد،شماره تلفن مسجد المهدي فلسطين مشهد مسجد المهدي فلسطين مشهد،آدرس مسجد المهدي فلسطين مشهد،رزرو مسجد المهدي فلسطين مشهد،شماره تلفن مسجد المهدي فلسطين مشهد

مسجد المهدی فلسطین مشهد

تشريح معرفت و عقلانيت فقهي در جامعه

علي رغم توسعه و تغييرات مهم درجوامع و تكوين ساختارها و مكاتب نوين اجتماعي، آئين حضور مؤثري داراست و ارگانهاي شرعي در عمل هاي گوناگون مذهبي، سياسي و اجتماعي نقش آفرين مي باشند. رسانه با كاركردهاي مسجد المهدي فلسطين مشهد متناسب با نياز جامعه و پيوندها بي واسطه در بين رابطه گران و مخاطبان با تعامل دو طرفه و اخذ بازخوردهاي فوري و توليد حالت روحي و ديوانه خاص براي پيرنده پيام، تأثيرات عاطفي و احساسي داراست و بستري براي ساخت حالت روحي و ديوانه خاص براي كاربر ميباشد. رسانه ها با فراگيري، جابجايي مفاهيم و معارف شرعي ميتوانند نهاد هاي اصلي فرهنگ وتمدن نوين اسلامي را مبنا ريزي كرده و ترويج و توسعه و گسترش دهند.

تشريح معرفت و عقلانيت فقهي در جامعه براي ذهن ها همگاني بوسيله نخبگان و متوليان فقهي با توليدها علمي و معرفتي مطابقت و همخواني بر اصول فقهي و متناسب با عالم نوين در عرصه پيوندها به نيكي شكل ميگيرد. در واقعيت رسانه ها در ساخت‌و‌ساز رابطه، پناه، نگهباني و بسط و رويش فرهنگ وتمدن هويتي فقهي تأثيرگذار مي باشند و توان ساخت راي زني پيروز و رايج براي ايدئولوژي مذهبي، پرهيز از لبه رفتن آيين و طلاق از سياست و اجتماع و بالندگي، پرورش و مقبوليت همگاني دينداري بين عوام مردم را دارا هستند.

آيين مبين اسلام في مابين اديان الهي تحت عنوان بدون نقص ترين اپليكيشن معاش مادي و اخروي ميباشد كه در ادوار متعدد تاريخي، جغرافيايي و هنگامي منتفع از پويايي خاصي بوده و در همگي روزگار باعث به بسط سياسي، اقتصادي و فرهنگي گرديده و از سراسر جهان رهروان بي شماري را به سمت خويش كشانده ميباشد.

مسئولان و متوليان كارها فرهنگي و فقاهتي با داراي اسلحه رزرو مسجد المهدي فلسطين مشهد شدن به سلاح تخصص در حوزه سايبري، هنر و به كارگيري از وسايل رابطه جمعي مي‌توانند نقش خويش را در رواج ، گسترش و رويش فرهنگ وتمدن اسلامي به طور كلان و بي نقص به اجرا برسانند. يكي‌از راه و روش هاي حصول به فرهنگ اسلامي، ساخت مورد مطلوب براي ترغيب و ترقيب كردن ذهن ها همگاني جامعه به سمت آشنايي و معرفت عميق فقهي ميباشد. هنگامي ذهن ها همگاني جامعه بايستگي اينگونه موضوعي را فهم و شعور نمايد، نخبگان و متوليان فقاهتي چنيني نيازي را با محصولات علمي و معرفتي جواب خواهند بخشيد و بستر مطلوب براي استقرار چارچوبهاي نوين معرفتي آدرس مسجد المهدي فلسطين مشهد كه مطابقت بر اصول فقهي و متناسب با عالم نوين ميباشد، فراهم مي‌گردد. (امرايي، ۱۳۹۵: ۳۰۳)

در واقعيت مقر هاي نوين ارتباطي و رسانه هاي جمعي همانند راديو، تلويزيون و استعمال از بستر فناوري داده ها و فضاي مجازي با ساخت جذابيت هاي تصويري، تكثير داده ها و خبر‌ها نقش مهمي در جابجايي پيام هاي موردنظر به عنوان مثال اپليكيشن ها، سياست ها و استراتژي هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي، فرهنگ و تمدن سازي و جابجايي مفاهيم و ايده هاي شرعي ، هشيار سازي اجتماعي، اصلاح و تغيير تحول ذهنيت مخاطبين با مقصود توسعه فرهنگ و تمدن اسلامي، ساخت مدينه فاضله مبتني بر فرهنگ وتمدن اسلامي، توسعه و گسترش مدل معاش و تمدن فقاهتي راجع به با جوان ها، معرفي پيام ها و آموزه هاي فقاهتي، احياي فريضه شماره تلفن مسجد المهدي فلسطين مشهد اصلي فرمان به مشهور و نهي از منكر، رواج فرهنگ و تمدن نماز و در حوزه هاي قرآني، پيشرفت اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي و. . . را دارا هستند.

فيض گيري

پيام دارنده كاركردهاي متنوع آموزشي، فرهنگي، آگهي، تبليغي، اجتماعي، جهادي و. . . ميباشد و پيام هاي شرعي مي‌توانند دارنده اثرات خالق و اثرگذار باشند. در صورتي طريق جابجايي پيام صحيح باشد و در مسير صحيح منتشر شود مي‌تواند هدف ها تبليغي، آگهي و آموزشي خويش را تأمين نمايد و اثر ها فراواني داشته باشد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/9/15 ساعت: ۲۱ توسط:mahdimosqueofpalestinemashhad :